NEWS (((( سامانه پیامکی 50001333334389 ))))
مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
مواردی از باب انتقاد به گزارش یکی از نمایندگان محترم مجلس

برای درج نظرات خود اینجا کلیک کنید(دروب شحضی فرخ عبداله زاده)
 

چندی پیش یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باانتشار بروشور تبلیغاتی گزارشی ازعملکرد خویش را ارائه نموده بودند؛ ضمن احترام به جایگاه مجلس شورای اسلامی که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) در راس امور است؛ مواردی از باب انتقاد به گزارش مذکور وارد می باشد که به شرح ذیل اعلام می گردد:

: بخش اول
1- متن گزارش حاکی از کم سوادی یا عدم آگاهی تهیه کنندگان آن به وظایف نمایندگی مجلس شورای اسلامی بود.

 

-2 در این گزارش اکثر خدمات دولت قبلی و فعلی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بنام ایشان رقم خورده بود.
سوالی که در این ارتباط مطرح است این که مگر نماینده دستگاه اجرایی می باشد که وظایف و عملکرد های ادارات را در این گزارش بنام خود آورده است!؟

برای مثال تعویض کنتور های خراب شرکت آب فا را نیز در دفترچه گزارش عملکرد نماینده آورده اند!!!!؟

 -3اعطای تسهیلات بازسازی به مالکان اماکن مسکونی و دامی تخریب شده در اثر زلزله به نام ایشان رقم خورده است؛ همچنین نظارت بر احداث اماکن دامی.
سوالی که در این جا مطرح است این است که جایی که رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولین طراز اول کشور از مناطق زلزله زده بازدید کرده و دستورات لازم را داده اند؛ دیگر نماینده چطور ادعا می کند که این کارها را من انجام داده ام.!؟

 

 -4در این گزارش اکثر پروژه هایی که در سالهای قبل اجرا شده یا نیمه تمام بودند؛ جزو عملکرد این نماینده ذکر شده است؛ این در حالی است که همه می دانند که پروژه ای که نیمه تمام باشد؛ اعتبار آن پایدار بوده و تا زمان اتمام قطع نشده و هر سال تا تکمیل آن، اعتبار لازم پیش بینی می شود.
 

 -5جاده روستای اردشیر با تلاش های مداوم مهندس علیزاده (نماینده سابق) جناب آقای فروغی (فرماندار سابق) و میکائیلی (کارمند فرمانداری) بدون استفاده از اعتبارات دولتی در مسیری به طول 4 کیلومتر و کاملا سنگی و کوهستانی توسط شرکت «مهد امید آرین» و با مشارکت شرکت «آهن آجین» و شرکت «مبین» اجرا شده است؛مدیر عامل شرکت مهد امید آرین و کارکنان آن، مدیران شرکت های مبین و آجین، اهالی محترم روستای اردشیر و ... شاهد بر این موضوع می باشند؛ حال آقای نماینده که در اینجا کوچکترین نقشی نداشته است در این گزارش آن را جزو عملکرد خود آورده است.!!!
 

 -6طرح آبرسانی روستای آوانسر با پیگیری های جناب آقای دکتر رحیمزاده ، قاسمی و ... از اهالی محترم روستا و ساکن ارومیه و سایر اهالی شریف روستا با تلاش های مداوم نماینده و فرماندار سابق و رئیس وقت جهاد کشاورزی در مسیری به طول 3 کیلومتر در دل کوه و با احداث استخر ذخیره آب با مشارکت شرکت «کندوان پارس» و «زرین داغ آستارکان» و جهاد کشاورزی ورزقان اجرا شده است.
این در حالی است که در مورخه 30/2/1391 آقای نماینده که هنوز بر صندلی مجلس تکیه نزده بود(7روز مانده به شروع مجلس نهم) از پرداخت کارکرد آقای .............. که با بلدوزر در این پروژه کار کرده بود؛ و قرار بود توسط شرکت کندوان پارس پرداخت شود؛ ممانعت می نمود.
اهالی محترم روستای آوانسر ،
مدیر عامل،سرپرست ومهندسین کارگاه و مدیر وقت جهاد کشاورزی شاهد بر این موضوع هستند. حال آقای نماینده که در اینجا کوچکترین نقشی نداشته و سعی در کارشکنی داشتند؛ در این گزارش آن را جزو عملکرد خود آورده است.
 

 -7عملیات اجرایی کارخانه مولیبدن در سال 1388 آغاز و در شهریور سال 1391 با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
حال چگونه ممکن است در فاصله کمتر از 3 ماه پروژه به این بزرگی با پیگیری آقای نماینده راه اندازی شده باشد!!!؟.

 

و چندین مورد دیگر .......

 

: بخش دوم

در بخش دوم پروژه ها و طرح هایی که آقای مهندس علیزاده آنها را پیگیری نموده و به جریان انداخته بود و باید با استفاده از نفوذ و لابی نمایندگی مجلس پیگیری می شد و می توانست از باب پیگیری جزو عملکرد نماینده محترم باشد؛ ولی اقدام موثری در این راستا انجام نشده و به فراموشی سپرده شده اند .

 


نظرات ارسالی کاربران محترم موجب روشن شدن مطلب و رفع سوء تفاهمات موضوعات مطروحه خواهد گردید .




وب سایت شخصی فرخ عبداله زاده

تعداد بازدید از این مطلب: 331
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7