اخبار ورزقان

اخبار ورزقان
NEWS (((( سامانه پیامکی 50001333334389 ))))
ابزار وب رایگان-ترجمه سایت انگلیسی

 

سایت جدید اخبار شهرستان ورزقان



نظرات شما عزیزان:

جاوید
ساعت22:57---3 فروردين 1394
سلام
این نظرات رو تایید نکن . مردم فکر میکنن این دخترا دوس دختراتن


ورزقانلی
ساعت15:33---28 دی 1393
سلام آقای کاظم پور عزیز خسته نباشد عرض مینمایم بنده مطلبی رادر سایت آقای عبداله زاده درخصوص اینکه چرا آدم باید با آبروی طرفدارانش بازی کنه وبه دروغ قول بده که جواز حضور را گرفته ام و ازاین طرف اعلام میکنه من ازفلانی حمایت میکنم؟آقای........دردوره ی قبل که شما خودتون نماینده بودین وهمه ی درها به روی شما باز بود وبه قول دوستان باقدرت بودید نتونستید جواز حضور را بگیرید الان چطور میشه گرفت؟دوم آقای....... مگر شما قیم ماهستید که اعلام میکنید ازفلانی حمایت میکنم؟اما متاسفانه آقای عبداله زاده ثبت نکردن و(آی پی) بنده رو مسدود کردن ولی بعده12ساعت فعالش کرد بنده دیدم که نوشته چون مطلب بنده توطئه ی دشمن هستش ثبت نمیکنم پس چطوره که در موردالیاسی و دهقان هرچی میگن توطئه ی دشمن نیست ثبتش میکنه ولی برای آقای.........توطئه ی دشمنه؟

s
ساعت18:10---21 دی 1393

آزیاز ، دوزیاز
آ زیاز، دوزیاز
ولاتلبسواالحق باالباطل(آیه42بقره)

امام علی (ع) : من کمال السعاده فی صلاح الجمع (از کمال سعادت ،تلاش در راه مصلحت عموم مردم است.)

بعنوان دوستدار مسائل منطقه هر روز به وبلاگها و سایتهای مربوط به شهرستان ورزقان مراجعه میکنم که در این وادی به وبلاگ شخصی دوست قدیمی ام برخوردم و به مطالب ایام قبلی هم سر زدم که مایه تاسف است وتوجه ایشان را به موارد ذیل معطوف مینمایم.

1 – دوست عزیزمتاسفانه وبلاگ شمارا بی طرف و بی غرض ندیدم، درآن از موارد مثبت و خدمات انجام یافته درمنطقه چیزی نیافتم فقط نکات منفی و آنهم از روی عناد و غرض ولجاجت درج شده بود مایه خجلت است .آیا مردم واقعیت رانمی بینند؟

2 – درایام سال 1385 دست شما و نماینده فعلی ورزقان در یک سفره بود مگر چه شده ! بخاطر ازدست دادن یک پست اداری کوچک ، شکوفایی منطقه و خدمات انجام یافته را بدلیل لجاجت بر طبل مخالفت و و عناد می زنید.بی انصاف لااقل در درج مطلب، حداقل گوشه ای از خدمات منطقه را درج می نمودید تاخوانندگان محترم لااقل به بعضی از مطالب دروغت امیدوار می شدند.

3 – همشهری عزیز میدانی که خدمات انجام یافته را وارونه جلوه دادن گناه بزرگیست! صداقت در نوشتار و پاکی در رفتار باید سرلوحه امورمان باشد بعداز 45 سال زندگی در این دنیای فانی می خواهیم چکار کنیم. فاین تذهبون

4 – هموطن محترم میدانی که تخریب با انتقاد فرق میکند؟ قطعا نمیدانید قاطی کردید وبلاگ شما تخریبی است ، من در آن انتقاد سازنده و مطالبی که به حل مشکلات منطقه کمک کند مشاهده ننمودم.البته مطا لب وبلاگت ازطریق عده ای نااهل برتو القاء میشود وشما ماموردرج آن هستید چاره ای ندارید.

5 –مطالب وبلاگ شما این را نشان میدهد که خدمات انجام یافته توسط نماینده فعلی که دوست صمیمی شما بود بنام نماینده قبلی درج میشود. و اگر برای شما مقدور بود و از افکار عمومی نمی ترسیدید حتما درج می کردید که نماینده سابق زلزله ورزقان را پیش بینی نموده و اقدامات لازم برنامه ریزی وهماهنگی قبلی معمول وتمام کارهایش انجام یافته بود. فقط نماینده فعلی امورات زلزله را پیگیری کرده است و کل امورات آن قبلا توسط نماینده قبلی برنامه ریزی شده بود

6 – بنگاه دار محترم ،وبلاگ نویسی، قرارداد نامه بنگاه معاملاتی املاک نیست ،که هرجور دلت خواست تنظیم کنی. باید انصاف داشت،و وجدان.

7 – در وبلاگتان درج نمودید که عملکرد نماینده توسط افراد بی سواد یا کم سواد تنظیم شده است. تهیه کنندگان عملکرد، سه سال در مدرسه راهنمایی زادگاه شما، تحت مدیریت جنابعالی تعلیم دیده اند، آری مدیر کم سواد دانش آموز کم سواد تربیت می کند.

8 – آقای محترم ای کاش عملکرد نماینده را خوب مطالعه می کردید که نکردید. در صفحه اول آن این عبارت درج شده بود " چکیده ای از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهرستان ورزقان در سالهای 91 و92 که به یاری خدا و پیگیری مهندس الله وردی دهقانی نماینده مردم شریف ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی و عنایت و توجه مسئولین محترم به نتیجه رسیده است." اگر مطلب مذکور را مطالعه نکردید توصیه میکنم مجددا" بخوانید اگر متوجه نشدی سعی کنید دیگران شما را توجیه کنند و این مشخص میکند که کم سواد جنابعالی هستید، نه تهیه کنندگان عملکرد نماینده !!

9 – همروستایی عزیز ای کاش در مراسم هم اندیشی مورخه 04/10/93 نماینده ورزقان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ورزقان حضور مییافتید و می دیدید که اهالی منطقه چه صحنه دیدنی و با شکوه خلق کردند. دوستان راامیدوار،نااهلان را قطع امید نمودند. آنطور که من اطلاع دارم ورزقان از خلقتش تا امروز چنین اجتماع پرشور و عظیمی را به خود ندیده بود چرا چشمهایتان را بسته اید و واقعیت را نمی بینید(ولا تلبسواالحق باالباطل وتکتمواالحق وانتم تعلمون. حق را با باطل مپوشانید و حقیقت راپنهان نکنید درحالی که حقیقت را میدانید) به جمع مردم منطقه بپیوندید که از خدای منان میخواهم همه مان را در دیدن و انعکاس حقایق توفیق دهد که فردای قیامت جزء مغضوبین نباشیم.( انشالله)

10– دوست عزیز اگر عملکرد نماینده سابق را مطالعه کرده بودید متوجه میشدید که ساختن یک خانه بهداشت روستایی را پروژه محسوب میکردند. چرا آن موقع در گوشت پنبه ودرچشمت عینک دیگری بود و واقعیت را درک نمی کردید. درست است که حقیقت تلخ است و استشمام تلخ هم بعضی موقع نیاز است و انسان را آگاه میکند

.11– توجه شما را به گوشه ای از خدمات و عملکرد دوست عزیزت که هم اکنون نماینده ورزقان است جلب می نمایم و بازهم تاکید می کنم که در اثر پیگیری و تلاش نماینده محترم مهندس دهقانی اقدامات ذیل حاصل شده است:

- احداث بزرگراه عریض و طویل و معجزه آسای تبریز، ورزقان

_اخذ اعتبار 25 میلیارد تومانی به بزرگراه ورزقان

نوردوز که شروع آن بعد از عید از روستای آقابابافرامرزی خواهد بود

_اخذ مبلغ 2 میلیارد تومانی برای شهرداری ورزقان جهت آسفالت خیابانهای شهر از مس سونگون

_احداث جاده بین مزارع با دستگاههای مس سونگون

_توسعه و تجهیز و آماده سازی بیمارستان 24 تخت خوابی ورزقان که جدیدا" چهار پزشک متخصص به جمع کادر آن ملحق خواهند شد.

_احداث 90 کلاس درسی در قالب 40 باب مدرسه در شهرستان که بعداز 35 سال ،در نوع خود بی نظیر است. _احداث ساختمان دانشگاه پیام نور ورزقان توسعه رشته های دانشگاه آزاد ورزقان و اخذ کمک 650 میلیون تومانی به آن مرکز علمی

_توسعه کارخانجات صنایع مس سونگون که عنقریب فاز 2 تغلیظ توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

_اعطاء 70 میلیون ریال وام تکمیلی برای ساکنین شهر ورزقان که220 میلیون ریال برای اکثر اهالی با سود بانکی 4 درصد قبلا پرداخت شده بود

_ایجاد ادارات بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت در شهرستان

_احداث 11 هزار باب منزل مسکونی در شهرستان از بابت زلزله در صورتی که در جریان زلزله فقط 15 روستا خسارت دیده بود و به فرض میانگین اگر هر روستا ی اسیب دیده را 200 خانوار حساب کنیم مجموعا" 3 هزار واحد میشود.

_پذیرش 80 درصد از نیروهای استخدام در مس سونگون از نیروهای بومی ورزقان که در نوع خود قابل توجه است.

_توسعه باغات سد زرآباد ورزقان به مساحت 160 هکتار

_پیگیری جدی فاضلاب شهر ورزقان و قول مساعد وزیر نیرو

_مرمت و اصلاح آسفالت جاده ورزقان و خاروانا

_پیگیری موضوع اتصال ورزقان به منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس

_اصلاح و بازسازی شبکه آب و برق و راه و مخابرات شهرستان که از زلزله آسیب دیده بود

_احداث سالن ورزشی در روستاهای اندریان ,آقبلاغ سفلی ,صومعه دل و شهر ورزقان

_توسعه مجتمع های آبرسانی ستارخان 1 و 2

_اخذ اعتبار و اجرای طرح هادی در 12 روستای بزرگ منطقه

_توسعه جنگلهای ارسباران در ش


http://websit.blogfa.com/
ساعت18:56---10 دی 1393
http://websit.blogfa.com/

سحربانو
ساعت13:02---10 دی 1393

سلام آقای کیومرث کاظم پوr

heli alieh



سحر
ساعت18:34---9 دی 1393

سلام آقای کیومرث کاظم پور

 


پاسخ:سلام


تقى پور
ساعت13:07---8 دی 1393
سلام دوردان عاليدر مهندس.تقى پور

نازی
ساعت8:29---8 دی 1393

سلام مهندس واقعا سایتتان عالی است



سا
ساعت11:49---6 دی 1393

تقدیر تشکر می کنیم از تمامی زحمت کشان این سایت.



ربيعلى حبيبى
ساعت20:14---4 دی 1393
جناب آقاى مهندس کاظمپور با عرض ارادت به جنابعالى تفدير تشکر از اينکه خبرهاى مهم و بروز را در سايت منتشر مى کنيم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 آذر 1398برچسب:, توسط آقای کیومرث کاظم پور
تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت خبری ورزقان و روستاها می باشد. | طراحی : پایگاه اطلاع رسانی